Kategorier

onsdag 1 februari 2012

Luciaoutfit

I stället för "dagens outfit" skriver jag i dag om min luciaoutfit lite. Visserligen ser man inte mycket av den, men det får duga.
Något lucialinne blev det inte, utan det blev det här:


Linnet man knappt ser är rosasvart och zebrarandigt.
Enligt mig är det så coolt att blanda propert med lite mer oputsat. Som till exempel på bilden; en stilig, svart kavaj tillsammans med linnet jag skrev om ovan.
Till det har jag en grön halsduk som min mor har stickat för att framhäva mitt röda hår och sedan har jag mitt egengjorda halsband i form av en trollslända i silver med rosa stenar.

Kanske ska jag gå in lite på sminket också?
Det är som ni ser lila, en färg som passar väldigt bra till folk som jag, alltså folk med gröna ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar