Kategorier

onsdag 1 februari 2012

Min "vill ha"-lista

Nu ska jag fantisera lite om saker jag skulle vilja köpa och kanske hade köpt om jag vore ett snäpp stenrikare.


Detta är en mycket het väska. Den finns att köpa på Rockzone, om jag inte är ute och cyklar. Så där lagom är den, cool men tillräckligt neutral för att man inte ska bli yr i huvudet när man tittar på den.


Oddsen är större att man blir sexig i det här nattlinnet, om man nu känner för det, än att man blir det i en gammal, för stor och urtvättad t-shirt med ett reklamtryck på.
Gina tricot har dessa nattlinnen som gisslan och de löses ut mot en viss lösensumma.

250SV

En sådan här kjol är i princip alltid snygg!
Lagom enkel, men ack så het man är potentiell att bli.
Blue Fox kräver en på pengar om man vill ha den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar