Kategorier

torsdag 5 januari 2012

Kryssning - Galet som alltid!

Tjatja bloggen!

Nu känner jag så smått i ögonlocken att de börjar bli tunga. Med tanke på att jag kom hem från min första (föräldrafria) kryssning är det inte så konstigt.
Åh, vad kul vi har haft! Tyvärr tog jag inga spexiga bilder, så det får räcka att jag skriver ;-)

Har du någonsin vaknat upp i en säng nästan i höjd med taket och undrat hur du i hela friden hamnade där?
Speciellt intressant är det om du varit ganska så väldigt onykter kvällen innan. Ännu mer intressant är det faktum att det inte ens fanns en stege.

Just det; jag har på en dag gått ifrån att vara en väldigt inaktiv Twitter-användare till att bli lite av en Twitteroholic.
Såååå, folk, följ mig på: NemiAche
Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar