Kategorier

måndag 2 januari 2012

All Roads Lead To Ruin

God kväll alla tjuvläsare!

Nu är det faktiskt på tiden att jag förtydligar att jag sjunger i ett band också!
Undrar ni över rubriken till detta inlägg så stavar den vårt vackra namn.

Nu har vi spelat in en demo med två låtar vilka inom en snar framtid finns på facebook.
Självklart ska ni "gilla" vår sida som, inte helt oväntat, heter: All Roads Lead To Ruin också.

Stilen?
- Ja, någon slags modern metal. Jag är inte jättenördigt insatt i genrer, så någon närmare specifikation är svår att ge av mig personligen just nu. När jag slipat till mina kunskaper lite återkommer jag!

Och visst har vi väl medlemmar också?

Sång - Nathalie Nemi Åkesson

Gitarr - Mattias Lundgren

Gitarr - Johan Lundin

Trummor - Tobias Friberg

Bas - Sökes!

Låttitellista:

* Stalker (inspelad)
* Chronosphere (inspelad)
* Chaos Affection City
* The Princess & The Dragon
* Our apocalypse

... Och så småningom fler.

Det här var lite definitivt värd reklam!

1 kommentar:

  1. Sv; Min morgon är gjord :D Tack snälla för din kommentar!
    Zandrassmink.blogg.se

    SvaraRadera