Kategorier

onsdag 18 april 2012

Välkommen till smyckesvärlden!

Nu ni!
Nu tänker jag verkligen gå in för min smyckedesign igen.

Dessvärre har jag lite idétorka just nu. Eller kanske snarare tvärtom - så många idéer att jag inte riktigt vet hur jag ska få ihop det.
Men jag har några nya smycken på G i alla fall!

Jag tänker fortsätta rikta in mig främst på smycken i alternativa stilar, men vill någon beställa något kan det givetvis vara i vilken stil som helst.

Made by Jade är för övrigt det jag kallar min verksamhet för, om du inte visste det. Det är inget registrerat företag, men vem vet, en dag kanske det blir det?

Förresten!
Klicka på rubriken till detta inlägg så hamnar du på Made by Jade's sida på facebook och den får ni självklart "gilla" också ;-)

Mina nyaste örhängen gjorda av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar