Kategorier

tisdag 17 april 2012

Ack, jag och alla mina karriärer...

Åh, gudars skymning vad dålig jag har varit på att uppdatera den senaste tiden!

Ibland är det bara för svårt att få ihop sitt livspussel.
Men nu, nu jädrarns ska jag få fart på alla mina små karriärer inom smyckedesign, musik och skrivande!
Hur jag ska gå till väga är dock en annan femma...

Karriärtankar:
* Jag måste bli bättre på att uppdatera min smyckesblogg!
* Ett band skulle inte vara helt fel för mig - eller i alla fall tillfälliga, sammarbetsvilliga musiker!
* Förhoppningsvis kommer jag in på Tollare folkhögskola eller på Runö folkhögskola (grafisk kommunikation).
* Och slutligen: Jag behöver allt stöd jag kan få - dels för att nå ut till fler och dels för att få mitt jäkla självförtroende tillbaka!

Oj, det här blev ett väldigt egoartat inlägg, men men, det behövde jag faktiskt!

~ Peace ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar