Kategorier

lördag 21 januari 2012

Lite personlig inredning

Den senaste tiden har jag städat, städat och städat lite till. Anledningen till detta är väl att jag nog är typen som aldrig blir nöjd.

Jag vill flytta hemifrån, till minst ett hus/en lägenhet med två rum och kök!
Då skulle jag flytta ut all elektronik, så när som på lampor och annat elementärt, till vardagsrummet.

Här är i alla fall lite bilder på min personliga inredning:


I en liten fin butik i Farsta Centrum köpte jag ett vitt "N".
Annars består denna bild av en broderad tavla, ett ljus på ett gammalt fat och en liten väska som tillhört min gammelmormor, om jag inte minns fel.



Mina nagellack och mormors puderdosa och badsalt. Min mormor lever bland annat vidare genom att jag ärvt ganska mycket saker av henne.



Miniserviser är hur gulliga som helst!
Jag har bestämt för mig att mamma fick den här när hon var liten. Numera står den placerad i mitt vitrinskåp.



Smyckeskåpet har jag haft i säkert 10 år.
Tavlan bredvid har min farmor (som jag aldrig träffat) målat.

Kan det bli mycket mer personligt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar