Kategorier

torsdag 12 januari 2012

Farväl All Roads Lead To Ruin

I går fick jag beskedet om jag är avsagd min titel som sångerska i All Roads Lead To Ruin.

Motivationen var att våra musikaliska stilar helt enkelt inte passade ihop, när det väl kom till kritan.
Så här i efterhand kan jag nog både förstå dem och hålla med dem lite grann, men det var ingenting jag reflekterade över när jag väl var med.
Att det inte är lätt att hitta rätt på en gång är en av alla nya kunskaper jag fått.
Den 19 juli 2011 är en dag jag aldrig glömmer - den dagen blev jag officiell medlem.

Härmed är jag just nu utan band, men jag låter inte detta få mig att ge upp. Aldrig!
Jag står öga mot öga med tusentals andra möjligheter och jag tänker ge precis allt för att leva ut min dröm.

Så länge, innan jag hittar ett annat band, skriver- och komponerar jag musik på egen hand, vilket inte heller är fel. Förhoppningsvis ska bror min hjälpa mig att spela in mina nya, kommande låtar.

Jag kan tillägga att jag inte på något sätt är ovän med bandet, utan att vi bara gått skilda vägar!

Har du ett metalband som behöver en sångerska, eller känner du någon som har det är du jättevälkommen att höra av dig!
Langa i så fall iväg en kommentar, eller mejla mig på: Neemi@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar