Kategorier

tisdag 7 juni 2011

Återigen är jag 08

Åh Gudars skymning, jag har ju faktiskt en blogg!
Och just precis i denna sekund blev jag taggad på att, ja, blogga.

Nu är jag i alla fall nållåtta igen efter att ha bott i Grebbestad sedan augusti 2010. Cheeses, Jesus, säger jag bara. Det är så extremt konstigt att Västkust-året nu är över.

~ Men let's face it, life goes on liksom ~

Som uppgift i silversmide skulle vi göra en kollektion om fem smycken. Well, jag blev klar med ett. Eller ett och ett halvt typ. Så jag lyckades väl mindre bra med slutuppgiften, även om jag blev gaaalet nöjd med mitt stjärnarmband:

~ I'm Addicted ~


Yeah, just det, jag gjorde ju ett gosigt gunghästhalsband i silver till modern min också. Nu är jag så stolt att jag satt nästan en hel kväll och jobbade med det! Även om jag inte tycker att, öhm, jag var den bästa i klassen så.. seriöst, hur många kan ens jobba i silver?! :D

Vad ska jag döpa den till?
Hm.. Silver-Brunte kanske XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar