Kategorier

tisdag 3 maj 2011

Magasin Krantz!

Tänka sig, jag bara satt på facebook och råkade se en annons.
I vanliga fall brukar det egentligen mest vara plastigt trams som annonseras där, men i dag hittade jag en riktig inspirationskälla. Ett sammanträffande, då jag verkligen snöat in på den lantliga stilen.

Nu får jag verkligen passa på att utnyttja landet eftersom jag återigen kommer vara storstadsbo från och med den 22 maj!
Förhoppningsvis kommer jag (någon gång i livet) bo i ett hus utanför Stockholm. Det perfekta vore ju om det var ett hus som liksom låg på gränsen till det som brukar kallas "landsbyggden".
Åh, där ska jag jobba hela dagarna med mina smycken!

Nåja, vi får se hur det går med saken, men kolla i alla fall in Magasin Krantz som jag länkat till, där till vänster - helt perfekt om du också tycker att den lantliga, charmiga stilen är heeelt oemotståndlig!


Vackert med blommor ~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar