Kategorier

onsdag 19 oktober 2011

Silvermorgon i oktober

Tjatja bloggen!

En sak undrar jag; varför blir jag alltid så bloggskrivarsugen på morgonen? Det förblir nog ett mysterium...

En sån här grå morgon passar det alldeles utmärkt att lägga upp några kreationer i silver. Behöver jag ens säga att jag gjort allt själv?! ;-)

Här är mina arbeten, för den som inte redan sett dem (och för de som vill bli påminda):


Silverring med en akvamarin som egentligen kommer från ett halsbandshänge.



Brett, stelt silverarmband med en fastnitad bricka med mitt födelsedatum. Min mor skulle också få ett, men seg som jag var hann jag inte klart.



Åh, äkta mig!
Peace
<3
&
METAL



Eftersom mamma jobbar med barn fick hon ett gunghästhalsband. Vad kunde ha passat bättre?!



Min "legendariska" trollslända. De rosa stenarna är av glas, kallade "Kubic Zirkon".



Det här armbandet älskar jag! Det känns ju faktiskt helt okej att jag fått en del beröm för det också ;-3 *Stolt*
För övrigt är det sterling silver och en lavendelfärgad glassten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar