Kategorier

måndag 5 september 2011

En tidig höstmorgon

Käraste, vackraste blogg!

Här sitter jag nu, klockan 02.27 vid min laptop och skriver i dig.
Nu känner jag verkligen att hösten är på G. Fatta, det är redan den 5:e september!
Gud vad jag alltid förundras över hur snabbt tiden går i vart eviga blogginlägg, men det är rätt svårt att låta bli.

Jag minns hösten 2009 då jag också bloggade mycket. Det är väl något speciellt med hösten och bloggar kanske?

Just det;
Jag har nog aldrig nämnt mina höstplaner. Inte för att de är extremt intressanta egentligen, men ändå.
I höst ska jag läsa på komvux: franska steg 1 och något slags kreativt skapande. Typ teater, musik, hantverk, etc.
Det ska bli spännande, men jag sökte mest för studiestödets skull ;-3

Nu gör jag slut på detta inlägg

~ Farväl - Vägskäl ~

Ps:
Om någon av er av någon anledning skulle ha missat mitt nya hår så...


Yeah!
Jag är supernöjd. Frissan klippte upp ordentligt, slingade håret i röd magentafärg och färgade resten så rött som det gick.
Mitt krav var att det skulle "se så onaturligt ut som möjligt". Jag fnissade till när jag sa det eftersom "vanligt" folk brukar säga tvärtom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar