Kategorier

onsdag 15 juni 2011

Tidig, tidig morgon i juni

Hjälp, jag är nog inte så pigg som jag först trodde, eftersom det tog ett relativt stort antal sekunder och komma på vilken månad det var, HAHA!

Nej, men klockan är nu 05.57 och jag kan verkligen, verkligen inte somna om.

Jag har för övrigt kommit på en sak; Inte för att jag någonsin varit seriös materialist, men jag kan säga att jag brydde mig betyyydligt mer om prylar och stuff för ett par år sedan.
Men saken är väl den att de pryttlar jag verkligen fäster mig vid betyder en jädrarns massa för mig på olika sätt. Tja, kanske bäst att sluta snacka och börja visa i stället:


Min kristallkrona fick jag när jag var 11 år av far min. Köpt i en antikaffär, om jag inte missförstått hela grejen. Jag bara ääääälskar den! Speciellt med tanke på hur länge jag önskade mig den.



De här två ringarna är två väldigt betydelsefulla ägodelar. Dels såklart för att de är vackra, men mest för att jag fick dem av min mormor för en tid sedan. Jag brukar ge henne smycken jag har gjort i present. Så vi byter lite, skulle man kunna säga!


Alla som känner mig vet vem Alexandra är. Vet du inte det så är hon min symboliska syster och hon har gett mig detta otroligt söta halsband. (Ingen märker nog att jag älskar smycken va? HAHA)


Eh, okej, det här får bli den sista, annars kommer detta inlägg att BALLA UR! Det lustiga med detta flytande luktsalt är att jag i princip blev "lurad" till att köpa det i Turkiet. Usch, jag minns när jag kolapsade och föll ihop den gången.
Men grejen är att vätskan i flarran där faktiskt har hjälpt mig massor.
Röker du och vill sluta? - Fine, det är inget mirakel, men det hjälpte faktiskt mig att hålla upp rökningen totalt i alla fall, uhm ja, en månad. Sedan började jag igen av diverse skäl. Dumma, dumma mig :C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar